Καλώς ήλθατε στον Ενεργό Δημότη

Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017
    
Αρχική ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΑ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ Το μαύρο T – Shirt και το μαύρο της ΕΡΤ

Το μαύρο T – Shirt και το μαύρο της ΕΡΤ

E-mail Εκτύπωση

Απ’ όταν οι γείτονες Ιταλοί μόδιστροι, Dolce & Cabbana, άφησαν τα ατελιέ τους για να περιδιαβούν την αίθουσα του δικαστηρίου, που τους επιφύλαξε καμπάνα 2,5 ετών, για τα χρέη τους στο δημόσιο, οι ενδυματολογικές συνήθειες του φετινού καλοκαιριού έγιναν πιο φτωχές και  κόντρα σε κάθε νόμο της φυσικής.

Γράφει ο Κώστας Χριστοδουλής

 

Το μαύρο χρώμα, επικρατεί φέτος το καλοκαίρι στο ντύσιμο -και όχι μόνο- των Ελλήνων πολιτικών. Ομολογουμένως το μαύρο χρώμα από μόνο του μπορεί να κόβει κιλά -αποφεύγοντας μ’ ατόν τον τρόπο κανείς τους κορσέδες και τα λοιπά μαγικά αξεσουάρ απόκρυψης περιττών κιλών-, όμως αντίκειται στους νόμους της φυσικής γιατί το μαύρο ως γνωστό, απορροφά τις ακτίνες του ήλιου, κάνοντας το καλοκαίρι μας ακόμα πιο καυτό. Έτσι, αυτό το καλοκαίρι αυτοί που φοράνε μέσα τους κι έξω τους μαύρο T -  Shírt, έφεραν το μαύρο της ΕΡΤ, για να μαυρίσουν ακόμα περισσότερο τις μέρες μας. Και αναρωτιέμαι, πού εξαφανίζεται τόσο μαύρο όταν το χρειαζόμαστε, κυρίως στις εκλογές, που είναι η σειρά μας να τους μαυρίσουμε; Υπάρχουν όμως και κάποιες συμπτώσεις που δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητες. Η τηλεόραση της ΕΡΤ εδρεύει στην Αγία Παρασκευή. Η Αγία Παρασκευή θεωρείται από τη θρησκεία μας πως προστατεύει τους ασθενείς που έχουν οφθαλμολογικές παθήσεις. Και η αλήθεια είναι πως πολλές φορές στο παρελθόν η ΕΡΤ χρησιμοποιήθηκε ως η ιδανική τηλεόραση γι αυτούς που είχαν πρόβλημα να βλέπουν καθαρά τα πράγματα και φορούσαν έγχρωμα γυαλιά πράσινης ή μπλε απόχρωσης, ανάλογα με την κολεξιόν της εποχής. Η διαφορά είναι πως τα προγράμματα αυτά τα έφτιαχναν εντεταλμένοι και ακριβοπληρωμένοι δημοσιογράφοι που η αμοιβή τους ουδεμία σχέση έχει με το μισθό των χιλιάδων υπαλλήλων της ΕΡΤ. Είναι βέβαια οι ίδιοι δημοσιογράφοι που θα πλαισιώσουν τη ΝΕΡΙΤ, με τις ίδιες υψηλές αποδοχές, ενώ οι απλοί υπάλληλοι των 500 και 700 € στην καλύτερη περίπτωση θα υπογράφουν δίμηνες και τρίμηνες συμβάσεις.
Όλα αυτά βέβαια γίνονται στα πλαίσια της ανάπτυξης. Γιατί ο πρωθυπουργός πήγε στην Κίνα και σε άλλες ... ανεπτυγμένες χώρες για να φέρει την ανάπτυξη. Και η ανάπτυξη πέρασε και από τη χώρα μας, άσχετα αν δεν την πήραμε είδηση. Δεν ξέρω αν έχετε δει τα τρένα εξπρές που διασχίζουν με διαστημική ταχύτητα απέραντες πεδιάδες, έτσι, που μέχρι να σηκώσουν το βλέμμα τους οι αγελάδες που βόσκουν, το μόνο που προλαβαίνουν να δουν είναι μόνο ο καπνός τους; Κάπως έτσι, σαν τις αγελάδες κι εμείς πήραμε χαμπάρι τον καπνό που άφησε η ανάπτυξη περνώντας από τη χώρα μας.

Τώρα βέβαια με τον ανασχηματισμό όλα θα πάνε κατ’ ευχήν και θα ολοκληρωθούν όλες οι μεταρρυθμίσεις. Ο γιος του Μητσοτάκη, ο γιος του Βαρβιτσιώτη και η κόρη του Γεννηματά εγγυώνται γι αυτό. Γιατί δεν πρόκειται για μια απλή κυβέρνηση, αλλά για γονική παροχή. Αλλά ο ανασχηματισμός είχε και παιδαγωγικό χαρακτήρα. Ο πρωθυπουργός έδωσε υπουργικό θώκο και στον Χρυσοχοϊδη, για να αποδείξει πως πάντα δίνει μια εύτερη ευκαιρία ακόμη και για τους αδιάβαστους. Εκεί όμως που έκανε την υπέρβαση ο Αντώνης Σαμαράς, είναι με την υπουργοποίηση του Άδωνη Γεωργιάδη. Πήρε τη δημοκρατία από το χέρι και την πήγε ένα βήμα παραπάνω... στην αυτοδιαχείριση. Γιατί είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που αναλαμβάνει το Υπουργείο Υγείας, ένας ασθενής.
Κυκλοφόρησε στην πόλη μας ο οδηγός αγοράς για τον Άγιο Δημήτριο. Είναι αρκετά αδυνατισμένος καθότι τα μισά και πλέον καταστήματα της πόλης μας έχουν βάλει λουκέτο. Ξεφυλλίζοντας κανείς τον οδηγό αυτό, διαπιστώνει πως στις πρώτες σελίδες υπάρχει ολοσέλιδη καταχώριση – διαφήμιση των καταστημάτων που ξυπνούν μνήμες μαυραγοριτών, των γνωστών ενεχυροδανειστηρίων που αγοράζουν χρυσό και οτιδήποτε άλλο οικογενειακό κειμήλιο μας συνδέει με το παρελθόν μας. Είναι οι μόνες κερδοφόρες επιχειρήσεις που έχουν διεισδύσει στην καθημερινότητά μας και στους κεντρικούς δρόμους της πόλης. Αυτό όμως που παγώνει το μυαλό και την καρδιά μας, είναι πως στις αμέσως επόμενες σελίδες υπάρχει μήνυμα της δημάρχου για στήριξη της τοπικής αγοράς. Αυτό το πακέτο ενεχυροδανειστηρίου και μηνύματος της δημάρχου στις πρώτες σελίδες του οδηγού αγοράς, έρχεται με τον πιο επίσημο και ύπουλο τρόπο να καθιερώσει μια νέα πραγματικότητα στην οικονομία της πόλης μας. Το γεγονός αυτό δεν το προσωποποιώ, γιατί είμαι σίγουρος πως η Μαρία Ανδρούτσου, όταν της ζητήθηκε να στείλει ένα μήνυμα για τον οδηγό αγοράς της πόλης, είχε άγνοια πως πριν από το μήνυμά της θα υπήρχε ολοσέλιδη καταχώριση – διαφήμιση τέτοιου καταστήματος. Απλά όμως καταγράφω μια λεπτομέρεια που σημειολογικά λέει, υπονοεί και επισημοποιεί πολλά ...

Επειδή οι λεπτομέρειες πολλές φορές κρύβουν την ουσία των πραγμάτων θα αναφέρω άλλη μία που με ξένισε αρκετά για πολλούς και διάφορους λόγους που δεν θα ήθελα να αναφέρω, τουλάχιστον σ’ αυτό το φύλλο. Αναφέρομαι  στους ανθρώπους της ομάδας basket του Κρόνου. Κυκλοφόρησαν ένα διαφημιστικό φυλλάδιο για τις λεγόμενες «Κρονοδιακοπές», όπου ο ενδιαφερόμενος μέσω του διαφημιστικού εντύπου παραπέμπεται για πληροφορίες στο γήπεδο ... του Κρόνου. Να θυμίσω πως το γήπεδο ανήκει στους δημότες της πόλης μας και ονομάζεται «Νέο Κλειστό Γυμναστήριο Αγίου Δημητρίου», καθώς επίσης πως στη Μυθολογία ο Κρόνος ήταν αυτός που κατάπινε τα παιδιά του...

 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΠΟ ΤΟ FORUM

Διαφήμιση

Μουσικά Αποτυπώματα

You must have the Adobe Flash Player installed to view this player.

Για άμεση ενημέρωση συμπληρώστε το email σας για να εγγραφείτε στο Newsletter του ΕΝΕΡΓΟΥ ΔΗΜΟΤΗ.

Αναζήτηση άρθρων

Συνδεδεμένοι

Έχουμε 71 επισκέπτες συνδεδεμένους

Γιορτάζουν